Päästiin vierailemaan Mäntsälään hakuilemaan.

Tehtiin ihana pitkä rata mutta otin Tinkalle rullaharjoittelua, kun se tökkii. Maalimiehet olivat ihan kunnolla piilossa 50 metrissä. Ongelmia ilmeni, mikä on hyvä.

1. Ongelma on se, että Tinka pudottaa rullan ja juoksee mun luokse ilman sitä, Metsään jäi varmaan 3 irtorullaa. Korjaus tapahtuu ottamalla toistojatoistojatoistoja ja vielä toistoja että koira hoksaa rullantuonnin kokonaan.

2. Ongelma on se, että kun lähden juoksemaan näytölle mukaan/perässä, Tinka kääntyy ympäri ja juoksee mun kanssa, eikä edellä. Tämä korjataan sillä, että maalimiehen pitää vielä antaa ääniapu näytölle lähtöön ja mä odottelen enkä lähde heti perään juoksemaan.

3. Ongelma on edelleen palkkaus. Vieraiden kanssa leikkimistä pitää treenata. Mun kanssa koira leikkii ihan täysillä, mutta kun maalimies palkkaa, Tinka tuo lelun mulle heti kun olen näköpiirissä. Tämä korjataan niin, että en enää itse leiki koiran kanssa metsässä.

Eli ilmaisutreeniä vaan lisää.