Sipurassa takaradalla. Otin 5 maalimiestä, merkkasin paikat että näen mitä Tinka tekee. Ollut pikku tauko hausta, mutta luottavaisena ajattelin, että kyllä se muistaa ;) Otin kaikki maalimiehet syvälle ja kunnolla piiloon.

Eka meni hienosti muuten, mutta rullan kanssa tullessaan Tinka melkein lähti toiselle puolelle hakemaan seuraavaa maalimiestä (etsiminen on kivampaa kuin löytäminen). Vaadin rullan minulle ja Tinka lähti hyvin näytölle. Palkkana kaikilla oli ensin broileripullia ja sitten pallo/frisbee.

Toinenkin löytyi hienosti ja rulla tiputettiin parin metrin päähän... Vaadin luovutuksen, näytölle hyvin.

Kolmas oli umppari, eka kertaa, rulla roskiksen oven raosta. Haki rullan hienosti ja taas luovutuksessa ongelmia. Näytölle lähdössä odotti, että lähden mukaan, joten otin avun maalimieheltä.

Neljäs olikin sitten mielenkiintoinen, Tinka löysi äijän hienosti, mutta saatuaan rullan paineli rataa syvemmälle? Kun ilmestyi näköpiiriin, huusin "tuo" ja toi rullan, mutta taaskaan ei minulle asti, piti vaatia tiputettu rulla perille käteen. Näytölle lähti hyvin, mutta maalimies antoi ääniavun. Viidennellä sama kuin neljännellä.

Korjattavaa: Rullantuonti mulle ei toimi (en kehu siitä), näytölle lähdön ymmärtää mutta tökkii välillä.

Menee hyvin: Etsii hienosti ja etenee radalla tuomaan rullan mulle.

Tanjan kanssa puitua todettiin, että mä olen tylsä. Eli ens kerralla kokeilen sitä, että minä leikin Tinkan kanssa maalimiehen luona, maalimies vaan on se, joka lelun meille antaa leikittäväksi. Katsotaan auttaako.

Esineruudusta nostatin 3 esinettä (vieraita) ja meni tosi hienosti, vaikka oli suolla ja varmaan aika voimakas hajumaailma. Tinka tykkää ruudusta.