Ekat viralliset tokokokeet mulle ja Tinksulle. Treenaaminen jäi vähän retuperälle, kun oli niin julmettu kiire töissä viikko/pari ennen koetta. Mä kuitenkin priorisoin lenkkeilyn treenaamisen edelle jos on  kiireitä, periaatteessa koiran pitää päästä joka päivä kunnon lenkille juoksemaan vapaana. No, näin sitten kävi: Tuomari Marita Packalen

Luoksepäästävyys: 10 (istui nätisti vierellä ja heilutti häntää)

Paikalla makaaminen: 10 (tuomari sanoi, että sehän oli kuin viilipytty)

Seuraaminen kytkettynä: 9,5 (hyppii juostessa, ihan uusi juttu BH:sta lähtien, pitää alkaa kieltämään siitä)

Seuraaminen taluttimetta: 9 (sama homma, hyppi juostessa. Lisäksi kenttä oli tosi kuiva ja pölyinen, koira aivasteli pölyä nenästään seuratessa ja siksi ei huomannut täyskäännöstä kuin vähän myöhässä)

Maahanmeno seuraamisen yhteydessä: 8 (tuplakäsky, meni istumaan ensin. Sanon käskyt kokeessa ihan eri lailla kun treenatessa, mun pitää olla tarkkana tästä)

Luoksetulo: 10 (tästä olen tosi onnellinen, ei hypännyt vasten ja tuli sivullekin hienosti vaikka olen unohtanut treenata sitä)

Seisominen seuraamisesta: 0 (istui, hyvä me....)

Estehyppy: 10 (kaunista, häntä iloisesti pystyssä)

Kokonaisvaikutelma: 9

Mä olen itse aika tyytyväinen, vaikka tulos ei mikään nappisuoritus ollutkaan. Kokemusta mulle. Mieltä lämmitti, kun kentältä tullessa pari katselijaa sanoi, että meidän toko oli hienoa katseltavaa. Varmaan siksi, kun Tinkalla on aina aika kivaa siellä ;-) Ja tuomari sanoi, että koira selvästi oli hämillään kun ohjaaja jännitti niin paljon. Ehä jännittäny, pöh ;D

Nyt siirrytään AVOon, tuo alokasluokka on aika tylsää hinkkaamista. Mutta vasta joskus syksyllä, jos vaikka treenataan välillä.