Eilen tottista Mutalassa Käyttöhukkien porukan kanssa:

Olin kaikenkaikkiaan melko tyytyväinen treenihin. Otettiin kolme settiä, ensin seuraamista ja jääviä, muistin myös henkilöryhmän!! Ja se meni vielä yllättävän hyvin huomioiden sen, että sitä me ei ikinä muisteta treenata, yhden kerran menin varmaan liian läheltä ihmistä kun Tinka väisti mun toiselle puolelle. Ihmisen ympäri mennessä tuli taas se "öööö, mikäs juttu tää on, jään seisomaan tähän miettimään" -rekatio. Lisää treeniä vaan, sillä kontakti oli kunnossa eikä vilkuillut hlöryhmää eikä halunnut niitten syliin. ;D Jäävistä pitää taas alkaa palkkaamaan nopeammin että saan ne ripeämmiksi. Sitten otin kisakorkuista hyppyä. Tinka hyppää ilmavasti mutta kun kapula lentää yli, se vaan tahtoo kiertää esteen. Pitää treenata ensin matalammalla esteellä asia selväksi. A-esteen kiipeämistä ja noutoa loivemmalla esteellä. Lopuksi vielä eteenmeno ja maahan-kaukokäskyjä pallolla.

Tänään oltiin sitten mettässä Sannan ja Jossun kanssa, hakua sun muuta. Hakutreenit meni ihan päin peetä.Ei jaksa selittää. Mä olin epävarma ja se valui alaspäin koiraan, varmaan maan vetovoimaa.... Saatiin kuitenkin räpiköityä treenit läpi jotenkuten hirvikärpästen keskellä. En jaksa niistä nyt enempää.

Lopuksi otettiin tarkkuusesineruutua. Tinkalla ei oo ikinä otettu sitä, mä en ole ikinä ottanut sitä enkä edes nähnyt miten se tehdään. Joten tietty otettiin niinku me osaittais se, sehän on aussie ja mä insinööri, ei meidän tarvi treenata ;D Otin auton luona ensin pikkuesineen mulle tuomisen, eli heitin pukkuripaleen avaimenperästäni parin metrin päähän, osoitin ja sanoin "lelu". Sitten Jossu laittoi ripaleen parin metrin päähän, Tinka etsi sen ja toi mulle. Sit ruutuun. Jossu vei esineen ja minä lähetin koiran. Vähän se meni yli reunojen välillä, mutta palasi ruutuun kun pyysin tulemaan takas. Ja esine löytyi ja tuotiin mulle tosi nätisti. On se vaan ihana pikku koira (aina välillä... hekotus).

Ja ne hirvikärpäset, ärsyttäviä paskiaisia. Juuri tässä blogia päivitellessä kaivoin kolme niskastani, puistattaa, ahdistaa ja inhottaa. Oikeesti. Jos en ois tämmönen addiktoitunut himotreenaaja niin hirvikärpäsajan me oltais tauolla maastolajeista.