Piiiiitkä hakuilutauko takana. Tuulan ja Sannan kanssa oltiin sitten Hopeatiellä, tallattiin noin sadan metrin mittainen rata. Matkalla hain koiran hoidosta Jossulta (kaksi vuorokautta painia parhaan kamun eli herra Koon kanssa), neiti oli siellä kun minä olin Hesassa kurssilla ja sitten eilen illalla pikkujouluissa (krapulapäivän parasta puuhaa on todellakin hakutreenit...).

Koska takana on pitkä tauko, otin ihan perus rullantuontitreenin, eli 4 äijää, irtorullalla.

Etukulmassa ensin umppari, jonka oven välistä rulla pilkotti. Oli hieman epäröinyt rullan ottamista, mutta sain vahvistettua juuri sopivasti "tuo"-käskyllä oikeaan aikaan, ja rulla tuotiin mulle reippasti ja iloisesti. Ollaan muuten lenkillä vahingossa treenattu rullantuontia, kun mä kävelen tässä meidän lähilenkkipolulla ja heittelen samalla Tinkalle metsään keppiä, Tinka on hienosti oppinut lähtemään heti kepin suuhun saatuaan etenemään niin että tuo kepin mulle vaikka olen sillä välin kävellyt. Toi rullan ihan samalla lailla nyt, loistavaa! Näytölle lähtökin oli ihan mielettömän hieno ja vauhdikas, vaikka pidin liinasta kiinni (siis roikuin perässä) yli kymmenen metriä. Vahvistin rullantuontia käskyllä vielä toisellakin maalimiehellä, mutta kahdella viimeisellä en. Kaikki rullantuonnit ja etsimiset meni tosi hienosti, mieletön fiilis!

Kolmannella äijällä teki ensin tyhjän ja jouduin lähettämään uudestaan, tänään ei tuullut YHTÄÄN, joten etsiminen oli tosi vaikeaa kun maalimiehestä sai hajun vasta ihan lähellä. Täytyy vaan toivoa että ikinä ei kokeessa olisi näin tuuletonta keliä.

Ens lauantaina taas hakuillaan, pitää miettiä sitä ennen treenisuunnitelmaa. Piti mennä vielä Mutalaan treenailemaan tottista, mutta kenttä oli aivan jäässä kuin luistinrata, joten mentiin sitten Jossun ja Kalevin kanssa lenkille treenailun sijaan.