Tänään pitkästä aikaa viestitreenit soramontulla.

Jäin A:ksi ja Jossu lähti koirien kanssa soramontun poikki. 400m:n päässä lähetys mulle ja sitten Jossu eteni reilu 200m niin, että näki B-pisteen ja mitä koirat siinä tekee.

Tinka teki makean siirtymän ja jäljesti Jossun tosi taitavasti. Mielialakin oli tänään kohdallaan. Viime treeneissä (en ole kaikkia tänne blogiin jaksanut päivittää) se palasi mun luo, kun olin B:llä, ja ajoin sen melko tylysti pois useampaan kertaan, kun ei oikein uskonut.

Sitten mä siirryin vielä noin 200m, kokonaismatkaksi tuli 900m. Tinka tuli toisena Kalevin perässä ja ihan samaa reittiä mun luo kuin mitä kuljin, vaikka Kalevi oli ennen sitä kiemurrellut vähän siksakkia jäljen päällä. Lopetettiin kerrankin treeni ajoissa ja onnistumiseen.

Tosi hyvä treeni, molemmat koirat pelas hienosti ja jäi hyvä mieli! Nauru